Pro zákazníky

Proč fialové sklo?

 

spektrumSlunce vyzařuje viditelné a neviditelné světlo. Viditelné spektrum se stává rozlišitelné naším okem, když jej bílé světlo směřuje přes skleněnou hranu. Zároveň ale světlo obsahuje i část, která je pro lidské oko neviditelná a leží v okruhu infračervených elektromagnetických vlnových délek a UV-A.


Sluneční světlo umožňuje růst všem rostlinám. Pokud jsou ale i nadále vystaveny slunci po dosažení dospělosti, vliv světla se změní a urychluje proces molekulárního rozpadu. Miron fialové sklo funguje jako přirozený filtr, který propouští jen UVA, které chrání a zlepšuje kvalitu prospěšných a citlivých látek.

V současné době je k dispozici mnoho obalového materiálu, následující graf ale znázorňuje kvalitu právě fialového skla a do jaké míry propouští světlo.

 d-bild4-5
Miron Violet lahvička odráží celé spektrum viditelného světla s výjimkou fialové části.
Současně umožňuje určité části, aby propouštěla záření ve spektrální oblasti UV-A a infračervené světlo. Tato unikátní kombinace nabízí optimální ochranu proti stárnutí, které se uvolňují viditelným světlem, a tím prodlužuje životnosti a účinnosti produktů.

Za účelem odůvodnění těchto výhod a tvrzení společnost Miron Violet Glass AG provedla sérii testů ve spolupráci s vědeckými institucemi.
Další potvrzení funkčnosti pochází z vědy biofotonika.

Aby bylo jednodušší dokázat kvalitu ochrany potravin lahvičkami Miron Violet glass, byl mikrobiologický experiment proveden s rajčaty. Tento test spočíval v uložení cherry rajčátek do obyčejné skleněné lahvičky a do Miron Violet glass po dobu 7 měsíců při udržování pokojové teploty a na místě, kam dosáhlo sluneční světlo. Fotografie níže je výsledkem 7 měsíčního testu. Mikrobiologické změny na rajčatech uložené v obyčejném skle jsou znatelné pouhým okem, kdežto rajčata uložená ve sklenících od Mironu nevykazují žádnou ztrátu barvy či vysychání.

 

 tomatentest

 

Změny v Renovality

 

 

Značka Renovality se rozhodla od 1.6. opustit využívání loga CPK

 

Hlavním důvodem je vstup naší společnosti na nové zahraniční trhy, tedy Slovensko, Polsko, Španělsko a Německo. CPK, jak někteří z vás víte, je pouze český lokální certifikát a jako takový je na zahraničních trzích pro naše nové zákazníky zcela nepoužitelný. V současné době však již jednáme o možnostech jednotné certifikace, která je uznávaná v nadnárodním hledisku celé Evropy a která bude poskytovat našim zákazníkům požadovanou garanci. Nad rámec toho již brzy zažádáme o certifikát HCS - tedy netestovaná kosmetika na zvířatech.

Dalším důvodem opuštění tohoto certifikátu je neprofesionální a zaujatý přístup k našim výrobkům. Jedná se zejména o způsob, jakým jsou testovány naše výrobky, konkrétně tedy způsob odběru vzorků. Naše výrobky jsou odebírány nestandardními způsoby, které již od začátku předurčují pochybnosti nad konečnývýsledkem celého testu.

Jak má vypadat správné testování? Autorita jako je Krajská Hygienická stanice, která přijde bez nahlášení, náhodně si v našem skladě či výrobě ukáže na sérii výrobků, tyto řádně zapečetí a odnese na testování, tohoto jednání se nám nedostavilo. 

Posledním důvodem je obrovská ztráta energie, s tím související zastavení vývoje nových výrobků, kterou sebou nese neustále vysvětlování, přesvědčováním někoho o zaujatosti, podjatosti, či právní neplatnosti testů.

Samozřejmě platí a na tom se nic nemění, že jsme si vyčlenili na každý měsíc nemalou částku na testování našich výrobků v laboratořích a budeme je průběžně zveřejňovat. Máme i myšlenku, kterou ladíme, jak byste se na testech mohli podílet i vy.

A co to vše znamená? Pouze jedinou věc, naše kosmetika bude dál PŘÍRODNÍ kosmetikou, ale od 1.6. na výrobcích nebude uvedeno logo CPK.

Prostě si půjdeme vlastní cestou, tak, jako vždy...❤

 

VÝPOVĚĎ BYLA Z NAŠÍ STRANY 

Výpověď

Kde si oleje můžete zakoupit?

Nechcete objednávat přes eshop? Nemůžete zrovna čekat nebo něco potřebujete urgentně? Kromě našeho e-shopu můžete taktéž využít prodejen našich velkoobchodních odběratelů, kteří naše olejíčky taktéž nabízí na svých prodejnách! 

Nezodpovídáme za nabídku a cenovou politiku prodejců uvedených na mapě níže.

 

 

Máte zájem zařadit svoji prodejnu na naši interaktivní mapu? Napište nám!

Věrnostní program

Těší nás váš zájem o naše olejíčky, ale ještě více si vážíme když se k nám s radostí vracíte. Proto jsme si pro vás připravili nový věrnostní program který vás bude odměňovat za vaše nákupy. Stačí pro to velice málo, registrace na našich stránkách a poctivě se přihlašovat ke každému nákupu. Více informací o věrnostním programu naleznete níže.

 

VĚRNOSTNÍ PROGRAM:

Jak se stát účastníkem věrnostního programu a využívat slev? Velmi jednoduše a vše hlídáme za Vás!

1) Zaregistrujte se na našem eshopu "ZDE". (Nově jsou povoleny i registrace přes Facebook!)

2) Každý nákup provádějte vždy jako přihlášený uživatel

3) Po každém nákupu si můžete na svém soukromém uživatelském účtu zkontrolovat jak všechny objednávky, tak aktuální přehled Vašich slev a zároveň přiřazenou kategorii věrnostního programu.

4) Vždy po přihlášení již pak uvidíte ceny, které jsou automaticky snížené o slevu, která Vám byla přiřazena k příslušné kategorii věrnostního programu

 

Slevové kategorie:

Nákup nad 2000 Kč 3% sleva
Nákup nad 3000 Kč 5% sleva
Nákup nad 5000 Kč 10% sleva

 

  • Do celkové hodnoty nákupů se započítávají zaplacené objednávky za posledních 12 měsíců od data registrace zákazníka.
  • Slevové kupóny (vouchery) s procentuální hodnotou se sčítají s hodnotou věrnostní slevy, ale pouze do maximální výše 10 %.
  • Věrnostní program se nevztahuje na velkoobchodní zákazníky
  • Vyhrazujeme si právo pravidla věrnostního programu průběžně upravovat nebo měnit, případně program bez náhrady ukončit.

 

DALŠÍ VÝHODY K OBJEDNÁVKÁM

  1. Při objednávce v hodnotě nad 1000 Kč platíme dopravu za Vás !
  2. Všichni naši zákazníci obdrží malý dárek k objednávce v hodnotě nad 1500 Kč.

 

 

Ochrana osobních údajů

General Data Protection Regulation, zkráceně tedy GDPR, česky překládané jako Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, je nařízení orgánů Evropské unie, které zpřísňuje pravidla pro ochranu osobních údajů a nakládání s nimi ve prospěch uživatele.

5 položek celkem