Vážení zákazníci, naše expedice je v provozu! Nicméně z důvodu vážné situace jsme dočasně vypnuli platby na dobírku a omezili podej na pobočky Zásilkovny. Své zásilky si můžete objednávat přes kurýrní služby s platbou online bankovním převodem, či platby kartou prostřednictvím platební brány. Tato opatření jsou učiněna z důvodu eliminování kontaktu při předávání zásilek a pro ochranu i vašeho zdraví. V případě, že zásilku objednáváte domů a jste v povinné karantnéně, prosíme o informaci do poznámky v objednávce, aby mohla být kurýrní služba na tuto skutečnost upozorněna. Děkujeme za Vaše pochopení a přejeme pevné zdraví.

Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží

Zakoupili jste produkt který jste nechtěli, nebo máte jiný důvod pro vrácení? Vy, jako spotřebitel máte nárok do 14 dní produkt vrátit bez udání důvodu.  

Podmínky pro vrácení zboží:

- produkt musí být neotevřený nebo jiným způsobem nepoškozený

- produkt případně fomulář o odstoupení od kupní smlouvy musíme mít buď fyzicky případně elektronicky podán nejpozději do 14 dní od převzetí zásilky, následný pokus o vrácení již nemusí být uznán

- řádně vyplněný formulář o odstoupení od kupní smlouvy

- při vrácení zboží do 14 dní hradí dopravu zákazník a není proplácena 

Dle Vámi zvoleného řešení vrácení tzn. výměna produktu případně vrácení finančních prostředků máme stejně jako Vy 14 dní na provedení úkonu.

Odstoupení od kupní smlouvy

 

Reklamace

V případě, že je nutnost produkt reklamovat, produkt zašlete na adresu uvedenou v reklamačním formuláři. Vaše reklamace bude řádně prozkoumána a v případě uznání reklamace, budou vráceny finanční prostředky případně produkt vyměněn.

Reklamační list

 

Hlášení nežádoucích účinků

V případě, že se objeví nežádoucí účinky u jakéhokoliv z našich produktů, kontaktujte nás prosím neprodleně na emailu info@pharmafit.cz

Prosíme o přiložení listiny s podrobným popisem nežádoucího účinku, který naleznete ZDE!