Vážení zákazníci, naše expedice je v provozu! Nicméně z důvodu vážné situace jsme dočasně vypnuli platby na dobírku a omezili podej na pobočky Zásilkovny. Své zásilky si můžete objednávat přes kurýrní služby s platbou online bankovním převodem, či platby kartou prostřednictvím platební brány. Tato opatření jsou učiněna z důvodu eliminování kontaktu při předávání zásilek a pro ochranu i vašeho zdraví. V případě, že zásilku objednáváte domů a jste v povinné karantnéně, prosíme o informaci do poznámky v objednávce, aby mohla být kurýrní služba na tuto skutečnost upozorněna. Děkujeme za Vaše pochopení a přejeme pevné zdraví.

Nejčastější dotazy

Jelikož Vaše dotazy se nám velmi často opakují, připravili jsme si pro Vás menší FAQ.


Nákup na e-shop, prodejnu, salon...:

Máte zájem naše produkty prodávat ve své prodejně? Tento článek je tedy určen přímo pro Vás... Velkoobchodní spolupráce

 

Mám dotaz na produkt:

Pro naše zákazníky jsme sestrojili základní rady a tipy jak využívat naše olejíčky na danou problematiku. Veškeré návody a doporučení naleznete v kategorii "Jak na to?"

 

Kde se dají naše olejíčky zakoupit?

V případě, že Vám nevyhovuje online prodej, můžete zboží nakoupit i v dobrých kamenných prodejnách. Může Vám taktéž pomoci tato mapa která označuje prodejny o kterých víme, že mají naše produkty vždy skladem. V případě, že víte o dalších, neváhejte nám tuto informaci předat.

 

Jak to je s kody a slevami během našich akcí?

Pro zákazníky jsme vytvořili věrnostní program, díky kterému registrovaní zákazníci mohou sbírat bonusy a dodatečné slevy za "věrnost". Nicméně v průběhu našich skvělých akcí je tento systém vypnutý, z důvodu již tak poskytnutého dárečku případně slevy. Děkujeme za pochopení! :-)